Ξεκινάμε με τους νέους δυναμίτες από Γλασκώβη που ακούνε στο όνομα Dananananakroyd (tribute στον ηθοποιό dan aykroyd) και το Pink Sabbath, για να γυρίσουμε στα 2001 και στο Εδιμβούργο όταν οι Ballboy κυκλοφορούσαν το 'I Hate Scotland' ένα κομμάτι που γράφτηκε για να μείνει (αν και δεν συμμεριζόμαστε τον τίτλο...) δεν είναι τυχαίο που τους κυνήγαγε άρων άρων ο John Peel να τους βάλει σε στούντιο....Καλή ακρόαση.
Wednesday, April 8, 2009
Subscribe to:
Posts (Atom)







































